Inbound Marketing یا بازاریابی ربایشی چیست ؟

Inbound Marketing یا بازاریابی ربایشی چیست ؟

inbound Marketing  شیوه تقریبا نوینی از بازاریابی و فروش اینترنتی هست که بر روی جذب  افراد و ترغیب کردن آنها به خرید محصول تمرکز دارد

 

به طور مثل با تهیه کردن کتاب های الکترونیک یا همان در زمینه کاری خود و یا سایر انواع محتوای مرتبط مثل فیلم یا Info graphic ها  و قرار دادن این دست محتوا در وبسایت خود می توانید بازدید کنندگان را به وب سایت خود وارد کنید ،  این روش بر عکس تبلیغات فعلی و درخواست از کاربران برای ورود به وبسایت شماست

 

Inbound Marketing  با محبوبیت روز افزونش یک روش نوین برای جذب مصرف کنندگان به وب سایت ها ، پادکست ها ، خبر رسانی های آنلاین و … است ، این روش نوین در سال ۲۰۰۵ معرفی شد ، و در حال حاضر یک جایگاه عمده در دپارتمان بازاریابی را در اکثر استراتژی های فروش در اختیار دارد

 

یکی از آخرین مدل های Inbound Marketing  پنج مرحله رو مشخص می کنه : جذب بازدید ، تبدیل بازدید کننده به Lead ، تبدیل Lead به خریدار ، تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار، مشتریانی با حاشیه سود بالا و آنالیز ارتقا های انجام شده . این یک روند سخت و یا پیچیده نیست ، ولی این به یک هماهنگی کامل نیاز داره ، که این هماهنگی توسط نرم افزار Marketing Rocket براحتی برای شما فراهم میشه ( این استراتژی به همراه استراتژی های دیگر ، به طور پیش فرض در نرم افزار وجود دارد )

 

نام دیگر این نوع بازاریابی، بازاریابی تعهدی است ، Inbound Marketing با در اختیاز قرار دادن اطلاعاتی ارزشمند در حیطه کاری شما ، باعث بوجود آمدن اعتماد بین مشتری و فروشنده می شود. این به معنی قرار دادن چیزی فراتر از بازاریابی در اختیار مشتری است ، چیزی که فواید محصول یا سرویس ارائه شده را شرح می دهد

 

اصطلاحات

Lead : Lead در مفهوم بازاریابی ، یک خریدار بالقوه است : یک شخص یا شرکت که علاقه خودش رو در مورد محصولات و یا سرویس های شما اعلام کرده . Lead ها معمولا یکی از مشتریان گذشته شما یا کسانی که بر اساس تبلیغات یا بازاریابی محتوای شما به شما مراجعه کرده اند

Landing : شامل هر صفحه ای از وبسایت ، که بازدید کننده می تواند وارد آن شود، زمانی که صحبت از Landing ها در بحث بازاریابی و تبلیغات می شود ، بیشتر منظور صفحه کاملی و مستقلی از وبسایت شما است که برای یک هدف خاص طراحی شده است .

در Marketing Rocket شش نوع Landing وجود دارد : ترغیب کننده ، محتوایی ، فروش ، پرداخت ، پیشنهاد ویژه و صفحه تشکر – همچنین Marketing Rocket شامل تعداد زیادی قالب آماده و قابل تغییر برای ساخت Landing است ، Landing ساز Marketing Rocket با قابلیت Drag & Drop شما را قادر می سازد بدون نیاز به دانش طراحی زیبا ترین صفحات را برای جذب Lead بسازید

Auto Responder یا ایمیل های خودکار : ابزار اصلی ترغیب Lead ها برای خرید ایمیل های خودکار هستند ، که طبق زمان بندی خاص و به صورت خودکار و البته شخصی سازی شده برای هر Lead ارسال می شود ، Marketing Rocket امکان ارسال ماهانه ۱۰۰ هراز ایمیل با درصد بالای دریافت در Inbox کاربر فراهم می کند ، همچنین قابلیت هایی نظیر شخصی سازی ایمیل و ارسال ایمیل های زمان دار فراهم شده است

 

منبع : https://marketing-rocket.com/fa

پاسخی بگذارید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.